تئوری بخش ششم

ladynovir · 16:20 1399/11/10

  

به عکس های بالا نگاه کنید
توی عکس شیرینی های جادویی میبینید که یکیش قرمزه و در عکس دوم لیدی باگ آتشین رو میبینید.
حالا این دو تا چه ربطی به هم دارن؟ خب معلومه بنظر من لیدی باگ آتشین بخاطر یکی از شیرینی هاست
شیرینی ای که به اونها قدرت آتیش میده ولی واقعا نمیدونم به چه دردشون میخوره و میخوان باهاش چیکار کنن؟
این قدرت به چه دردشون میخوره؟ 
تئوری اول من 
یکی قراره اکوماتیز بشه که قدرتش اتیشه و این شیرینی اون ها رو از خطر اتیش دور نگه میداره
و

به عکس های بالا نگاه کنید
توی عکس شیرینی های جادویی میبینید که یکیش قرمزه و در عکس دوم لیدی باگ آتشین رو میبینید.
حالا این دو تا چه ربطی به هم دارن؟ خب معلومه بنظر من لیدی باگ آتشین بخاطر یکی از شیرینی هاست
شیرینی ای که به اونها قدرت آتیش میده ولی واقعا نمیدونم به چه دردشون میخوره و میخوان باهاش چیکار کنن؟
این قدرت به چه دردشون میخوره؟ 
تئوری اول من 
یکی قراره اکوماتیز بشه که قدرتش اتیشه و این شیرینی اون ها رو از خطر اتیش دور نگه میداره
و تئوری دوم من
کلا این لباس جدید لیدی باگ در فصل چهار خواهد بود
این تئوری هم تموم شد
امیدوارم خوشتون اومده باشه

تئوری دوم من
کلا این لباس جدید لیدی باگ در فصل چهار خواهد بود
این تئوری هم تموم شد
امیدوارم خوشتون اومده باشه