تئوری بخش بیست و سوم

ladynovir · 16:57 1399/12/29

  

سلام دوستان. من اومدم با بخش بیست و سوم تئوری خودم. خب تئوری من خیلی سادس. البته از اونجایی که تئوری قبلی من میتونه نشون بده همه چی ادرینتی تموم بشه اما میتونه اون وسطا لوکانتی بشه و به مدتی کوتاه مرینت کاملا از ادرین دست برداره و سمت لوکا بره. ببینید توی قسمتی که مامان کاگامی شرور میشه یه مسابقه بود که دست برقضا مرینت و کاگامی با هم یار شدن. حالا میخوام چه نتیجه ای بگیرم؟ خب اگه یادتون باشه کاگامی خواست به طور غیر مسقیم ببینه که عشق مرینت به ادرین چقدره پس یه سری سئوالات ازش کرد. مثلا گفت گروه خونیت چیه؟ خود کاگامی گروه خونیش (O) بود. گروه خونی (O) نشون دهنده اینه که ادم مستقل خوش بین و قویه. و اما بعد مرینت گفت نمیدونم گروه خونیم چیه پس کاگامی شروع کرد به پرسیدن یه سری سئوالات. یه سئوال هم کرد که گفت: فرض کن میخوایی یهبستنی شکلاتی بخری، اما یه نفر دیگه اونو میخره. تو چیکا میکنی؟ 1. میزنیش 2. یه بستنی با یه طعم دیگه میگیری 3. دیگه هیچ وقت بستنی شکلاتی نمیخری

خب تحلیل من اینه که کاگامی منظورش از بستنی شکلاتی دقیقا ادرین بوده و منظر گزینه یک این بوده که ایای حاضره به خاطر ادرین بجنگه و گزینه دوم این بوده که ادرین رو ول میکنه و میره با یکی دیگه و سه این بوده که کلا افسرده میشه

ب مرینت دو رو انتخاب کرد. جالبه نه؟ این مرینت خیلی عجیبه اما اینده اونا هنوز معلوم نیست و باز هم میگم این فقط یه تئوریه و برای دیدن نتیجه تنهای باید برای قسمت های بعد صبر کرد.

امیدوارم از این تئوری خوشتون اومده باشه