تئوری بخش بیست و دوم

ladynovir · 16:53 1399/12/29

 

سلام دوستان اومدم با بخش بیست و دوم تئوری خودم. تئوریم راجع قسمت تایم تگر هست. راز های زیادی توی این قسمت هست که قبلا یه سریشو گذاشتم. من دوباره نشستم اون قسمت رو دیدم و چند تا چیز جدید کشف کردم. اول اینکه این آقای کفتر باز قراره به زودی به یک ابر شرور بزر تبدیل بشه اما این بار به عنوان موسیو موس(آقای موش) چون همونطور که بانیکس گفت اون یکی از  آکوماتیز های خیلی قوی بوده که در اینده لیدی باگ و کت نوار شکستش دادن و همچنین مجستیا یه خواهر داره به نام ایگونوبلیا که مثل تفاوت زیادی با خواهرش نداره اما چرا تو قسمت نیویورک شاهد اون نبودیم؟

حالا اینو ول کنید. آکوماتیز هایی که بانیکس نام برد شامل: دو ملکه، دکتر شیطانی، هیولا ها، میس یورت و اون دوتایی که بالا گفتم. تئوری دو ملکه رو خیلیا شنیدید و خیلیا میگن که دو ملکه همون خواهر ها الای هستن. برای دکتر شیطانی نظری دارم و تئوری قطعی ندارم اما فکر کنم هیولاها باید سنتی مانستر باشن میس یورت هم نمیدونم کی میتونه باشه. اما بانیکس از اینده دور حرف زد. دیدی که شخصیت ها خیلی بزرگ بودن. کریس که حدود 8 سال داشت 20 ساله شده بود پس مرینت که حدود 16 سال داشت باید حداقل 30 سال داشته باشه و با کت نوار ازدواج کرده باشه. بنظر من قطعا کشف هویت میشه اما نه در فصل 4 در فصل 5 یا 6 چون این اتفاقا در اینده میفته و کشف هویت بعد از رمز گشایی کتاب اتفاق میفته، چون اونطور که معلوم بود معجزه گر بانیکس به صورت دائمی همراهش بود. (گرچه از اول هم همراهش بود). و امام اخر فیلم دیدیم که کریس بدجور جذب لایلا شد. بنظرم لایلا خواهر های ایلا هم جمع میکنه و در اخر اون هاک ماث مطلق خواهد بود. حتی اون قوی تر از گابریل عمل خواهد کرد چون خود گابریل هم به خاطر نقشه تایم تگر حیرت زده شده بود. این لایلاست که هر چیزی ازش بر میاد. اما ما همچنان برای گرفتن جواب سئوال هامون باید منتظر فصل ها بمونیم

تا تئوری بعدی خداحافظ