تئوری بخش نوزدهم

ladynovir · 06:45 1399/12/09

 

سلام دوستان

اومدم با بخش نوزدهم تئوری خودم. عکس بالا مربوط به قسمت فروزر در فصل 2 هست. همونطور که میدونید ما در فصل 4 اپیزود لوکانتی رو خواهیم داشت که به این عکس خیلی مروبط میشه. ممکنه یه جنگ سر ادرین و لوکا پیش میاد. بنظرم این جنگ به خاطر کشف هویت پیش میاد . قضیه لوکانت مال قسمت چهار خواهد بود و ما قسمت 24 میس فورتان رو خواهیم داشت که بنظرم به این قضیه ربط داره و یه جورایی روز رستاخیز به پا میشه و اتفاقا اسم قسمت 25 و 26 روز رستاخیز هست.  بنظرم میس فورتان میتونه به دلیل دو راهی مرینت باشه.

و دلیل دوم این هست که قراره کاگامی در فصل 4 و فصل های بعدی کمرنگ تر بشه و یا به خاطر مرینت از ادرین دست بکشه. خب ببینید منم یه فیلم دیدم که یه دختره سفت و سخت یه فردی رو دوست داشت اما به خاطر دوستش کشید کنار. دقیقا تمام ویژگی های اون شخص شبیه کاگامی بود. (داستانمو میگما

​. کسایی که داستان پسران برتر از گل رو خوندن یا فیلمشو دیدن کاملا متوجه این بخش از تئوری من میشن) و اما میریم سر اصل مطلب. بنظرم با کمرنگ شدن کاگامی چشمای ادرین بیشتر باز میشه و مرینتو میبینه و به همین دلیل ما شاهد یه جنگ بزرگ خواهیم بود. همونطور که چهره های لوکا و ادرینو میبینید هر دو ناراحت هستن و مرینت هم به چالش بزرگی کشیده شده(وجدانا دلم واسه مرینت میسوزه) 

این تئوری هم تموم شد.

نظر شما چیه؟ حتما با ما در میون بذارید