تئوری بخش هفدهم

ladynovir · 06:33 1399/12/09

  

سلام دوستان با بخش هفدهم تئوری خودم در خدمت تون هستم. تئوری من در رابطه با قسمت اخر هست. اگه دقت کنید میبینید که تو قسمت اخر کاگامی و ادرین و مرینت به بستنی فروشی اندره میرن و ازش بستنی میخرن. اما چون اندره نمیتونست از سه تاشون بستنی بزنه، مرینت از خود گذشتگی کرد و گفت از ترکیب ادرین و کاگامی بستنی درست کنه. طبیعتا بستنی های اندره باید عشق بین دو شخص رو زیاد کنه اما وقتی کاگامی و ادرین بستنیشونو خوردن کاگامی صورتشو به صورت ادرین نزدیک کرد و میخواست که از اون بوسه ی عاشقانه بگیره. اما ادرین صورتشو کشید کنار و گفت من هنوز اماده نیستم. بنظر من اندره فهمیده مرینت ادرین رو دوست داره و خود گذشتگی کرده؛ پس یه بستنی با یه طعم متفرقه بهشون میده تا عشق بین مرینت و ادرین از بین نره. چون اون بستنی ها نماد عشق هستن و اگه دو نفر از اندره با طعم های خودشون بستنی بگیرن و با هم بخورن تا ابد عاشق هم دیگه میشن. اما ادرین بعد از خوردن بستنی همچنان تردید داشت. پس میشه گفت شیپ ادرینت و لیدی نواری همچنان از بین نمیره