انتخاب تو پارت هفتم

bunnix · 09:54 1399/11/12

 

​​​​​​برای خواندن به ادامه مطلب بروید

🤷🏻‍♂️انتخاب تو🤷🏻‍♂️
7️⃣پارت هفتم7️⃣
از زبان مدل معروف فرانسوی😁(همون آدرین💚)
شب بود و هوا غمگین از رفتن لیدی باگ آمد اون روزا که میشد آرزو براوردا☀️😭
تبدیل به کت نوار شده بودم و روی برج ایفل نشسته بودم😞نمی دانستم چطوری اون جادوگر را شکست بدم😔یهو برام آلارم آمد🔈بازش کردم دیدم کت نوار آینده جلوم ظاهر شد و لباس هردومان سفید شد(مثل کت بلنس)🐱🐱
کت نوار آینده🐈: باید مرینت💖را نجات بدهیم فکر کنم پلگ بتونه بهمون کمک کنه😕امیدوارم🥺
پلگ ، پلگ پنجه ها پنجه ها داخل داخل💚🟢
پلگ ها : چی شده🤔، ش ش ش شما توانستید حا حا حا حالت ابر نو نو نوار را فعال کنید؟🤔🤔🤨
آدرین ها : پس برای همین لباسمون سفید شده بود🤨
پلگ آینده⚫: بله ، هر موقع هر  ابرقهرمان بخواهد عشق حقیقی اش را نجات دهد رنگ لباسش تغییر می کند و حالا شما دارای قدرت های جدید هستید😘🤩🤗
از زبان ماری🧙🏻‍♀️
ماری🧙🏻‍♀️: زود باش شام درست کن🍚(با مرینته💖)
مرینت🧙🏻‍♀️: چشم ماری🧙🏻‍♀️
از زبان مرینت💖
شام درست کردم💖بعد شام ماری🧙🏻‍♀️به جای اینکه منو بندازه توی زندان انداخت توی یک اتاق در طبقه دوم و در را قفل کرد📍
من یک صدایی توی ذهنم حس کردم مثل صدای آدرین بود توی ذهنم گفتم آدرین آدرین💚خودتی؟🤔

 

اینم از پارت هفت

نظر فراموش نشه

فعلا بای مینی هیرو