معرفی نامه انتخاب تو

bunnix · 04:48 1399/11/12

خب من توی این داستانم چند تا شخصیت جدید دارم برای همین معرفی نامه گذاشتم

برای خواندن معرفی نامه به ادامه مطلب بروید

معرفی نامه👇🏻
👑👑👑👑👑👑👑
مرینت💖
سلام من مرینت دوپن چنگ هستم عاشق آدرین اگراست ام و لیدی باگ قهرمان بزرگ پاریس و آخرین چیز اینو فقط به شما میگم بقیه شخصیت ها نمی دانند ولی من وقتی بگویم *مِرینا* می توانم طلسم ها را خنثی کنم البته بعضی ها را نه
👑👑👑👑👑👑👑
آدرین💚
سلام من آدرین اگراست هستم عاشق مرینت دوپن چنگ ام و کت نوار ابر قهرمان پاریس و این که دشمن من *ماری مریا* هست
👑👑👑👑👑👑👑
ماری🧙🏻‍♀️
سلام من ماری مریا هستم آدرین اگراست دشمنمه و می خواهم هر چیز براش مهمه را ازش بگیرم و اینکه من یک جادوگر هستم ورد های من *آساسوس کینقتون* و *داشی مسبری سام* هست
👑👑👑👑👑👑👑
آجا👸🏻
سلام من آجا تارون هستم از خاندان تارون درحال حاضر خانه من زمین و اکیریدیون۵ هست من ملکه اکیریدیون هستم و در اکیریدیون۵ زندگی می کنم من جنگجو هم هستم و دشمن اصلی من ژنرال موراندو هست
👑👑👑👑👑👑👑
کرل🤴🏻
سلام من کرل تارون هستم از خاندان تارون درحال حاضر خانه من زمین و اکیریدیون۵ هست من پادشاه در انتظار هستم و در زمین زندگی می کنم من مخ تکنولوژی هم هستم و دشمن اصلی من ژنرال موراندو هست
👑👑👑👑👑👑👑
وارواتوس🧞‍♂️
من وارواتوس وکس هستم من در اکیریدیون۵ زندگی می کنم و فرمانده نیروهای تارون ها و محافظ آجا و کرل تارون هستم و دشمن من ژنرال موراندو است
👑👑👑👑👑👑👑
زادرا🧞‍♀️
من زادرا هستم و در اکیریدیون۵ زندگی می کنم و فرمانده نیروهای تارون ها هستم و دشمن من ژنرال موراندو است
👑👑👑👑👑👑👑

 

 

خب ببخشید چند تا شخصیت از سه فراری داشت

ولی ماری را خودم ساختم

فعلا بای مینی هیرو❤