داستان لیدی تایمرp1

ladynovir · 06:26 1399/11/11

 

سلام دوستان

برای خودن رمان به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

پارت اول🐾🐞


لیدی باگ🐞:
اهههههه دیگه من شدم نگهبان جعبه معجزه گر ها گربه نظری نداری؟ 

لیدی باگ که دید کت جواب نداد یه دونه به شونش زد و گفت: کت با توام

کت نوار: با من بودی بانوی من؟
لیدی باگ: نه با گربه ی سر کوچه بودم.حواست کجاست؟ دوباره گفتم: پرسیدم حالا که من نگهبان جعبه معجزه گر ها شدم باید چیکار کنم؟
گربه ی سیاه:ببخشید بانوی من، داشتم اتفاقا فکر میکردم حالا که نگهبان شدی میتونم هویتت رو بفهمم یا نه؟😁🤗

لیدی باگ: نه

گربه ی سیاه: آخه چرا؟ ما که هویت استاد فو رو میدونستیم، حتی استاد فو هم هویت ما رو میدونست

لیدی باگ: اومممم. خب نه. من اماده نیستم. اینا رو ولش کن.جواب منو بده. حالا باید چیکار کنم؟

کت نوار: خب بانوی من طبق معمول باید با ارباب شرارت بجنگیم تا بتونیم شکستش بدیم دیگه

از جام بلند شدم و گفتم: 
اهههههه اینو که خودمم میدونم ولی تا اونجایی که فهمیدم باید دنبال معجزه گر های دیگه هم بریم و پیداشون بکنیم حیف که کتاب معجزه گر ها دستم نیست ولی استاد فو یه چندتا نوشته برامون گذاشته

کت نوار:وچطوری باید از پاریس خارج بشیم ؟ خودتم میدونی ماهم به هرحال یه زندگی معمولی و کارای روزمره ی ساده ای برای خودمون داریم🤨
لیدی باگ : دقیقا همین جاشو خودمم نمیدونم ولی باید یه چندتا چیز رو رمز گشایی کنم تا بتونم بفهمم

کت نوار: پس بانوی من بیا زیاد به خودمون زحمت ندیمو تو همین پاریس خودمون بمونیم

لیدی باگ: اگه به تو باشه که حاضری کل روز و همینجا بشینی

کت نوار:خب کی دوست نداره پیش بانوی خودش برای همیشه بمونه🤗

لیدی باگ:خب ولی نمیشه دقیقا الانم دیگه باید برم

کت نوار: مممممم( مثلا لبو لچش اویزون شد) باشه باگابو به امید دیدار

لیدی باگ:چند بار بگم به من نگو باگابوووووووو

 مرینت:
دیگه برگشتم خونه باید نوشته ی استاد فو رو رمز گشایی کنم و بعد خودمو از مرداب تکالیفم نجات بدم. برگه های استاد فو رو بیرون اوردم تو اینترنت.شروع کردم به رمز گشایی کلمات


یک ساعت بعد..............⏰


مرینت: خب بزار ببینم الان کلمه هارو کنار هم میزارم تا جمله درست بشه
چی......این دیگه.......چه جمله ای هست🤨
خب بانوی تایمو الملک و الزمان 😐
یعنی چی؟ 
اِ نمیفهمم.......
تیکی: مرینت درسات، ساعت 10 شد‼️‼️‼️
مرینت: چی وای راست میگی یادم نبود رمز گشایی بمونه واسه بعد................

 

انچه در پارت بعد خواهید دید.................
از زبون نادیا شماک:

تعجب نکنید این فقط اخباره
یه نفر احضار شده
یه قهرمان جدید 
اوه نه چه اتفاقی برای لیدی باگ وکت  نوار افتاد‼️‼️⁉️⁉️