تئوری بخش دهم

ladynovir · 16:42 1399/11/10

  

 

سلام بچه ها

امروز اومدم با بخش نهم تئوری خودم. از نظر من ادرین یک سنتی مانستر نیست. یه دلیل محکم برای اثبات حرفم دارم. اگه تئوری های قبلی من رو خونده باشید گفتم که لباس ابر قهرمان ها یه نیروی جادویی داره که عقل انسان ها رو گول میزنه و باعث میشه هویتشون مخفی بمونه. همچنین در قست نیویورک (اری کنی) گفت که پوشش کوآنتمی شما برای گول زدن ذهن ادم هاست اما من انسان نیستم. در این قسمت تئوری قبلی من تایید میشه. و اما این تئوری.

فک کنم تا الان حدس زدید منظورم چیه. اگه ادرین انسان نبود و یک سنتی مانستر بود هوست لیدی باگ رو میفهمید. با اینکه توی قسمت زمان شکن و مولتی موس(اسم دقیق اپیزود اونرثسمت رو نمیدونم اما خانوم مندلیو بود) مرینت و لیدی باگ کاملا در کنار هم قرار میگیرن ولی کت نوار متوجه این موضوع نمیشه و عقل اون هم گول زده میشه. نتیجه میگیریم ادرین انسانه و تمام